torstai 22. lokakuuta 2009

Tunnustus/Award

Carkki muisti minua tällaisella tunnustuksella, aika kauan sitten jo... en ole saanut vaan laitettua sitä tänne. Kiitos Carkki, tämä lämmitti mieltä todella :) Säännöissä pyydetään kertomaan itsestään seitsemän asiaa, jota muut eivät tiedä.
1. Minulla on yksi veli
2. En jaksa seurata mitään tv-sarjoja, olen yrittänyt, mutta jo muutaman jakson jälkeen
kyllästyttää
3. Olen huono pitämään yhteyttä ystäviini, haluaisin kyllä, mutta en saa aikaan
4. Olen huono vaateshoppaaja, taitaa näkyäkin...kenkiä voisin kyllä katsella vaikka kuinka kauan
5. Tykkään mussuttaa pullaa ja karkkia, hammashoitaja-taustasta huolimatta, vaiko juuri siksi :)
6. Urheiluharrastukset eivät ole lähellä sydäntäni, aloitan aina jotain, mutta en jaksa kovinkaan
kauaa ainakaan yksinäni käydä.
7. En ole koskaan käynyt oopperassa, vaikka se kiinnostaisikin
Kaikki tuntuvat jo saaneen tämän tunntustuksen, jotan jos kävit täällä lukemassa blogiani, eikä sinulla tätä vielä ole, nappaa mukaasi ja jätä kommentti, pistäytyisin mielelläni lukemassa sinusta :)

Ei kommentteja: