lauantai 9. toukokuuta 2009

Ann's secret birthday drawing

Oma kone ei vieläkään toimi, ei saada yhteyttä toimimaan, mutta täytyy nyt sitten turvautua miehen koneeseen:) Siis viimein kuvia ihanasta "suurikoisesta kirjeestä", jonka Ann minulle lähetti.

My own PC won't still work, so I'll use DH's PC.
Finally some pictures och the "great sized letter" I got from Ann.















Kun avasin paketin, sain ensimmäisenä käsiini kauniin tagin herttaisen tervehdyksen kera.
When I opened this package, I found a lovely tag with lovely greetings.















Ja sisältä löytyi upea kansi BIA kirjaan, sekä lukko kirjaan, mielettömän ihana papetti Rasberry Ribbon nauhoja ja söpö metallilaatikko...

Inside the box, there was wonderfull cover for BIA book (to alter), gorgeous box of Rasberry Ribbons ribbons and cutest metallic box...
















Tässä nauhapaketti lähempää...

here's a closer look of the ribbons...
















...Ja lukko kirjaan...
... And the lock of the book...


Ja tässä rasian sisältöä; monia erilaisia kukkia, leimasimia, nappeja, pehmosydämiä, metallikoristeita...
Aivan mielettömän ihana paketti!!!! Kiitos Ann!!
and here's what was inside that cute box; many kind of flowers, stamps, buttons, softy hearts, charms...
Really amazingly wonderfyll packet!!! Thank You Ann!!










2 kommenttia:

eviledna kirjoitti...

You are more than welcome Raisa :o)
I had been making up that package since January. Every time I ordered something for me I doubled the order and put the one away for the prize. And I said in my email that I had put something else in just for you and that was the Bind it All cover and lock. I was so amazed by the note book you made me, I just had to send you those to see what amazing creation you would make with them.
Take care & keep smiling
Ann x

maiju kirjoitti...

Mä olen odottanut kuin kuuta nousevaa, että noita kansia kohta saisi jostain :) Nyt toivon, että niitä olisi jo tulossa Suomeenkin :)

Niihin voi tehdä tosi mageet koristeet...