tiistai 6. huhtikuuta 2010

Uuteen kotiin/ New home




Työkaverini muutti uuteen kotiin ja päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä hänelle kortin. Nämä uuden kodin kortit on mulle jotensakin vaikeita, ei mulla ole mitään sopivia leimojakaan... seli,seli... Tämänkin kuvan piirsin itse, muistaakseni olen jossakin joskus nähnyt saman tyyppisen leiman, vaan en kyllä muista vähääkään missä.

My workmate moved to a new home and I decided to take a grip of myself and make a card to her. These new home cards are difficult to me, I don't have any nice stamps and so one... I draw this picture myself, I think I've seen this kind of stamp somewhere, just can't remember where.

4 kommenttia:

SannaS kirjoitti...

Tosi kaunis kortti!! Ihanasti piirretty kuva!!! =)
..minäkin ihastuin tuohon kuvaan jossain ja leimasin on tällä hetkellä tuloillaan mulle... ;)

SannaS kirjoitti...

Leima on Stampavien Helz Cuppleditchin ja omani tilasin täältä. =)

Taava kirjoitti...

Tosi kiva kuva ja mihin sä leimaa tarttet, kun osaat piirtää ;-D

Pirjeliina kirjoitti...

Olen samaa mieltä Taavan kanssa! Noin hyvällä piirustustaidolla leimatut kuvat jäävät toiseksi!